Poradnik Google o tym, jak wybrać agencję SEO

Na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow odnajdziesz więcej wskazówek o tym, jakie są cechy dobrej agencji SEO.

Gdy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie rozmyślasz o tym, co zrobić, by była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. Jasne jest wszak, że w dzisiejszych czasach obecność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, ponieważ to właśnie tu gros klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak więc wybrać rzetelną firmę SEO? Rekomendujemy posłuchać wskazówek specjalistów, a najlepiej samego Google.

Jak znaleźć solidną agencję SEO? Google opublikowało o tym film

Nie można negować, że cały sektor SEO, innymi słowy działań, których celem jest optymalizacja stron www pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i nieprzerwanie rozkwita zasadniczo tylko za dzięki wyszukiwarce Google. Pomimo pojawienia się innych alternatyw, jak m.in. Bing, Yandex bądź Rambler, nadal najistotniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto stara się zaistnieć w sieci, musi pracować na swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku sektorów, gdzie występuje mocna konkurencja, z reguły nie jest to realne bez wsparcia ekspertów z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja SEO jest czymś nowym, i zamieściło krótki instruktaż, jak znaleźć solidną firmę SEO.

Najistotniejsze cechy rzetelnej agencji SEO

Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, punkt po punkcie wyjaśnia, jak poznać dobrą firmę SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od zrozumienia, jak działa branża klienta, jakie są jego cele oraz kto stanowi jego najmocniejszą konkurencję,
  • umiejętność oceny budżetu i czasu koniecznego do wykonania planowanych działań,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie planowanych wdrożeń, np. poprzez ciągły dostęp do statystyk strony oraz comiesięczne raporty,
  • zapewnienie stronie opieki technicznej oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie tylko pozycjonowanie w wyszukiwarce na konkretne słowa kluczowe.

Przedstawicielka Google akcentuje także, iż dobra agencja SEO w żadnym razie nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, w wielu przypadkach dającym wymierne rezultaty na ogół po kilku miesiącach pracy.